31 maart 2017

BLS/AED Provider E-Learning

Basic Life Support/AED Provider E-Learning

In 3 uur leer je de theorie voor de basisvaardigheden om iemand met een circulatiestilstand en andere acute situaties zo goed mogelijk kunt helpen. Met de vaardigheden die je tijdens deze cursus leert, kan je de kans op overleven van het slachtoffer aanzienlijk vergroten. Onze E-Learning is door instructeurs van de European Resuscitation Council, de ERC,  ontwikkeld.

Wat is het doel van de cursus?

Het leren van de theorie van de basale reanimatiehandelingen bij een volwassene met behulp van de Automatische Externe Defibrillator (AED)

Voor wie is deze cursus?

Iedereen (vanaf 16 jaar) die wil leren hoe je levensreddend kunt handelen.

Wat leren we jou?

Door middel van een E-Learning wordt de theorie geleerd om hartmassage, beademing, stabiele zijligging en handelingen bij verslikking en verstikking bij een volwassene uit te voeren. Ook wordt het de werking en het gebruik van de Externe Automatische Defibrillator, de AED, geleerd. De cursus is ontwikkeld door de ReanimatieStichting en volgens de richtlijnen van de European Resuscitation Council.

Jouw Certificaat

Na het succesvol afronden van de cursus ontvang je een theoriecertificaat van de ERC dat 1 jaar geldig is. Dit certificaat geeft tevens toegang tot de BLS/AED provider praktijkcursus van 1,5 uur waar je leert om de theorie in praktijk te brengen.

€ 12,50 (zonder BTW)