31 maart 2017

BLS/AED Provider 4 uur

Basic Life Support/AED Provider

In 4 uur leer je de basisvaardigheden om iemand met een circulatiestilstand en andere acute situaties zo goed mogelijk kunt helpen. Met de vaardigheden die je tijdens deze cursus leert, kan je de kans op overleven van het slachtoffer aanzienlijk vergroten. Onze cursussen worden door instructeurs van de European Resuscitation Council, de ERC, gegeven.

Wat is het doel van de cursus?

Het kunnen toepassen van de basale reanimatiehandelingen bij een volwassene met behulp van Automatische Externe Defibrillator (AED)

Voor wie is deze cursus?

Iedereen (vanaf 16 jaar) die reanimatie willen leren toepassen.

Wat leren we jou?

Door middel van een afwisselend programma met theorie- en praktijkoefeningen wordt geleerd om hartmassage, beademing, stabiele zijligging en handelingen bij verslikking en verstikking bij een volwassene uit te voeren. Ook wordt het de werking en het gebruik van de Externe Automatische Defibrillator, de AED, geleerd. De cursus wordt gegeven volgens de richtlijnen van de European Resuscitation Council.

Jouw Certificaat

Na het succesvol afronden van de cursus ontvang je een officieel certificaat van de ERC die 2 jaar geldig is.

€ 50,00 (zonder BTW)