31 maart 2017

BLS/AED Provider 1,5 uur

Basic Life Support/AED Provider 1,5 uur

In 1,5 uur leer de basisvaardigheden die je in de E-Learning hebt geleerd in praktijk te brengen. Zo leer je hoe je iemand met een circulatiestilstand en andere acute situaties zo goed mogelijk kunt helpen. Met de vaardigheden die je tijdens deze cursus leert, kan je de kans op overleven van het slachtoffer aanzienlijk vergroten. Onze training van 1,5uur is een onderdeel van de ‘blended learning’ en wordt voorafgeggaan de E-Learning. Deze ‘blended learning’ is door instructeurs van de European Resuscitation Council, de ERC,  ontwikkeld.

Wat is het doel van de cursus?

Het leren van het praktische deel van de basale reanimatiehandelingen bij een volwassene met behulp van de Automatische Externe Defibrillator (AED)

Voor wie is deze cursus?

Iedereen (vanaf 16 jaar) die wil leren hoe je levensreddend kunt handelen.

Wat leren we jou?

We leren je in praktijk om hartmassage, beademing, stabiele zijligging en handelingen bij verslikking en verstikking bij een volwassene uit te voeren. Ook wordt het de werking en het gebruik van de Externe Automatische Defibrillator, de AED, geleerd. De cursus is ontwikkeld door de ReanimatieStichting en volgens de richtlijnen van de European Resuscitation Council.

Jouw Certificaat

Na het succesvol afronden van de cursus ontvang je een officieel certificaat van de ERC dat 2 jaar geldig is.

€ 37,50 (zonder BTW)